dilluns, 27 d’abril del 2020



DILLUNS 27/04/2020
AVÍS IMPORTANT PELS PARES I MARES:
ELS TUTORS DE SISÈ CONVOQUEM A LES FAMÍLIES A UNA REUNIÓ GENERAL PER INFORMAR DELS CONTINGUTS DEL TERCER TRIMESTRE, DE L'AVALUACIÓ DELS CONTINGUTS I D'UNA NOVA FORMA DE TREBALLAR AMB ELS ALUMNES.

LA REUNIÓ SERÀ PER VÍDEOCONFERÈNCIA DIMARTS, 28 D'ABRIL DE 2020 (penjaren l'enllaç aquí al blog 10 minuts abans de cada reunió).

6èA a les 17:00 hores. Enllaç AQUÍ.
https://meet.google.com/ahm-sqnk-sgo

6èB a les 18:00 hores. Enllaç AQUÍ.
https://meet.google.com/ggm-ajst-jbb

6èC a les 19:00 hores. Enllaç AQUÍ.
https://meet.google.com/oxg-rcxn-vzk

US PREGUEM LA MÀXIMA PARTICIPACIÓ


TASQUES DILLUNS 27 I DIMARTS 28 D'ABRIL

1- MATEMÀTIQUES: en el carpesà podeu copiar les següents preguntes relacionades amb el problema descrit.





2- EXPLORAM: aquest tercer trimestre aprofitarem per veure una sèrie d'aspectes relacionats amb el tema de les plantes. Però abans, anem a veure el què és una planta, el seu cicle vital i la importància que tenen les plantes en el nostre planeta.



A continuació, respon a les següents preguntes en el carpesà:

a) Quines quatre parts composen el cicle vital d'una planta?
b) Aquest cicle vital és diferent al de les persones? Per què?
c) Quin dels cinc punts sobre la importància de les plantes consideres que és el més important? Explica la teva resposta.
d) Digues 5 animals que utilizin les plantes com a refugi per protegir-se.
e) En el punt 4 parla dels animals herbívors. Quin tipus d'animals són?
f) Digues 5 plantes que utilitzem les persones per alimentar-nos saludablement.
g) Afegeix una sisena funció de les plantes que consideris que és important.




3- CASTELLANO: hoy vamos a repasar el adjetivo. Entra en el siguiente enlace donde encontrarás una explicación sobre el adjetivo al inicio y, más abajo, algunas actividades que puedes contestar en la misma página web. Al terminar cada actividad, puedes comprobar la solución.





4- ENGLISH: Hello everybody! How are you?
Avui farem la feina d'una manera una miqueta diferent. Farem les fitxes de forma interactiva! Per a poder fer-ho bé hem de seguir unes instruccions.
Heu de llegir amb atenció!

1. Enviar correu a students456@gmail.com posant al Asumpte “Usuari i contrasenya de (nom + cognom + curs)

ALERTA!DE VEGADES SURT UN MISSATGE QUE DIU QUE NO TENIU PERMÍS PER ENTRAR EN LA PÀGINA.ÉS PERQUÈ ESTÀ SATURADA. S'HA DE TENIR PACIÈNCIA I INTENTAR-HO MÉS TARD. 

3. Quan acabeu cada fitxa heu de clicar a Finished! Obtindreu un resultat, que també m'arribarà a mi de forma automàtica. Si no us ha sortit molt bé podeu repetir la fitxa fins a dues vegades més.
A la pàgina 
trobareu una fitxa de comparatives. Recordeu que teniu tota la teoria al vostre quadern i a les fitxes que vàrem fer a classe. També podeu consultar l’Unitat 4 (Class Book, page 41,46, and 95 (avall)).  

4. Ja sabeu que si teniu algun problema o dubte em podeu trobar a students456@ceipesvedra.com

Una abraçada molt forta!

Ana



5- MÚSICA I ED. FÍSICA: consultau els blocs de les dues assignatures per a seguir al dia amb les activitats que us proposen en Joan i en Ciro. 




Començam una nova setmana i ja queda menys per anar recuperant la nostra vida diària. Passa a passa, però sense descans. Ànims a tothom, que ho esteu fent molt bé. 
Vos mandam una forta abraçada!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada